top of page

Általános Szerződési Feltételek

1.    Bevezetés
Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a http://www.burdaanna.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás, internetes vásárlás igénybevételének feltételeit. A vásárló, érdeklődő (a továbbiakban: Vásárló) a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

2.    Az Eladó
Név: Burda Anna Zsuzsanna
Székhely: 1221. Budapest, Vadász forduló 10.
Levelezési cím: 1221. Budapest, Vadász forduló 10.
Telefonszám: +36 70 933 0020
E-mail cím: a.burdanna@gmail.com, illetve burdanna.design@gmail.com
Az internetes kereskedelem bejelentésköteles tevékenység, vállalkozásunk nyilvántartási száma: 54610943
Adószám: 55867942-1-43
Számlavezető pénzintézet: CIB Bank Zrt.
Számlaszám: 10700770-71944742-51100005
Tárhelyszolgáltató adatai: MEDIACENTER HUNGARY Kft.; székhelye: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6; adószáma: 13922546-2-03; telefonszáma: +36 76 / 575-023

3.    A honlapon folytatott tevékenységek
A honlapon internetes kereskedelmi tevékenységet folytatunk, termékkörünk: ruházati és kiegészítő termékek.
4.    Felhasználási feltételek
4.1. Felelősség
A Vásárló a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja és elfogadja, hogy az Eladó nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
Az Eladó kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért, a Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.
A Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.
A Vásárlók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) az Eladó jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében az Eladó jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.
4.2. Szerzői jogok
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek stb.) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!
5.    A honlapon történő vásárlás
5.1. A megrendelés folyamata
A termék kiválasztása
A honlapon bemutatott termékek online megrendelési lehetőségét biztosítjuk a Vásárlók részére. A honlapon a Vásárló menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. A „Webshop”, „Blúzok” menüpontban találhatók a honlap kínálatában megjelenő termékek.
A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában levő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek alatt levő „További termékek…” gomb megnyomása segítségével lehet továbbmenni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére vagy képére kattintva érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.
Kosárba helyezés
A választott termék a „Kosárba!” gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb felett, a méret, az egyedi kialakítás igénye és a szükséges darabszám beállítható. 
A ruházati termékek méretének kiválasztásához segítség
A termékek az alábbi mérettáblázat alapján kategorizált méretekben érhetők el:
    XS    S    M    L    XL
mellbőség
bust size    80cm    85cm    90cm    95cm    100cm
derékbőség
waist size    62cm    68cm    74cm    80cm    86cm
csípőbőség
hip size    85cm    90cm    97cm    102cm    110cm
Lehetőség van egyedi megrendelésre is az „Egyéni rendelés” menüpontban, egyedi méretek alapján, kérjük kedves Vásárlóinkat, az ilyen jellegű igényt külön szíveskedjenek jelezni.
A kosár tartalmának ellenőrzése
A Vásárló a kosár tartalmát a honlap jobb felső sarkában elhelyezett aranyszínű kosár gomb megnyomásának segítségével jobboldalon megjelenő „Kosaram” sáv, illetve az ezen sáv tetején és alján megtalálható „Kosár megtekintése” gomb megnyomása után megnyíló „Saját bevásárlókosár” oldalon ellenőrizheti. A Vásárló itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt az „X” gomb megnyomásával.
A Fizetés gombra kattintást követően
A Vásárló a Fizetés gombra kattintva folytathatja a vásárlási folyamatot. Egy űrlap jelenik meg a gombra kattintást követően, amelyen a következő adatok megadását kérjük: rendelés-megerősítési e-mail cím, utónév, családnév, cím, település, ország, régió, postai irányítószám, telefonszám, e-mail cím.
A szállítási mód kiválasztása
A Folytatás gombra kattintva a Vásárló a szállítási módot választhatja ki, a következő lehetőségek közül: „Házhozszállítás”, „Utánvét”, „Személyes átvétel”.
A fizetési mód kiválasztása, a fizetés menete
A Folytatás gombra kattintva a Vásárló a fizetési módot választhatja k a következő lehetőségek közül: „PayPal”, „Hagyományos (kézi) fizetés”. 
Amennyiben a Vásárló a „PayPal” opciót választja, a Vásárlót átirányítjuk a fizetési szolgáltató (PayPal) oldalára (paypal.com), ahol befejezheti a fizetési folyamatot. 
Amennyiben a Vásárló a „Hagyományos (kézi) fizetés” opciót választja, két lehetősége van: utalással, illetve utánvéttel fizetni.
Utalással való fizetés esetén a Vásárlónak a fizetendő összeget az alábbi módon kell elutalnia ahhoz, hogy teljesítsük a rendelést:
Kedvezményezett számlaszáma: 10700770-71944742-51100005
Kedvezményezett neve: Burda Anna Zsuzsanna
A közlemény mezőbe a rendelés beazonosításának megkönnyítése érdekében kérjük a Vásárlót, hogy írja be a megrendelési azonosítószámát! Ezt a honlapon a rendelési folyamat befejeztével, illetve a rendelést visszaigazoló e-mailben tudja majd megtekinteni.
Utánvéttel való fizetés esetén a Vásárlónak a termék kiszállításakor készpénzben kell kifizetnie a megrendelt termékeket, illetve a szállítási költséget.
Az űrlapon elhelyeztünk egy jelölő négyzetet, amely ki van pipálva. Ha az Ön szállítási és számlázási adatai megegyeznek, nincs teendője. Amennyiben az adatok eltérnek, kérjük, távolítsa el a pipát és a felnyíló űrlapon töltse ki a számlázási adatait (e-mail cím, utónév, családnév, vállalkozás esetén a vállalkozás neve, illetve adószám).
Ellenőrzés és a rendelés feladása
Megjelenik a megrendelésének az összefoglalása, kérjük figyelmesen tekintse át, ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Ha bármely információ hibásan került rögzítésre, lehetősége van javítani, kiegészíteni, eltávolítani. A Vásárló itt találja meg a visszaküldési szabályokat, az általános szerződési feltételeket, valamint az adatkezelési tájékoztatót is. Ezeket a Vásárlónak a rendelés véglegesítéséhez el kell fogadnia.
Ha a Vásárló mindent rendben talál, akkor a „Rendelés feladása” gomb segítségével véglegesítheti rendelését. 
A folytatás gombra kattintással Ön elküldi megrendelését, a megrendelés fizetési kötelezettséget von maga után.
A regisztráció
Lehetőség van belépésre, regisztrációra, ez azonban nem feltétele a vásárlásnak.
A regisztráció egy nem kötelező, kényelmi szolgáltatás, amely során a Vásárló családnevét, keresztnevét, a jelszót és az e-mail címet kérjük megadni. A regisztráció célja a visszatérő vásárlók adatainak eltárolása. A Vásárló a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti az Eladótól. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Vásárló felelős. A Vásárló felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles az Eladónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. 
Bejelentkezés az oldalra
Megrendelési szándéktól függetlenül a Vásárló a belépést a jobb felső sarokban található Bejelentkezés/regisztráció gomb megnyomása után megnyíló oldalon végezheti el. Belépés után a Vásárló neve megjelenik a honlap jobb felső sarkában. A név melletti nyílra kattintva egy felnyíló menüben az alábbi opciók találhatók: „Megrendeléseim”, „Címeim”, „Pénztárcám”, „Beállítások”. A Vásárló ezen menüpontok segítségével a leadott megrendelésének állapotát követheti nyomon, illetve adhatja meg és változtathatja meg a szállítási címet, bankkártyaadatait, illetve az általunk tárolt kereszt- és utónevét, e-mail címét és telefonszámát.
5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
Az Eladó a Vásárlót a megrendelés leadását követően a megrendelést e-mailben, legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja. 
Az e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Vásárló rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit. 
Ha a Vásárló nem kapja meg két munkanapon belül az e-mailben történő visszaigazolást, úgy a Vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni.
5.3. A szerződés létrejötte
A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a Vásárló és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a Vásárlók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
5.4. A szerződés iktatása
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, az Eladó azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
5.5 Számla
Az Eladó a honlapon történt vásárlás esetén számlát állít ki. A számla a postai úton történő kézbesítés esetén a csomagban kerül elhelyezésre. Személyes átvétel esetén az átvételkor kerül átadásra. Ha a Vásárló egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor ezt kérjük e-mailben jelezze az a.burdanna@gmail.com vagy a burdanna.design@gmail.com e-mail címen.
5.6. Fizetés
Utánvét:
Utánvéttel történő fizetésre van lehetőség. Ebben az esetben Vásárlónak a csomag átvételekor kell a csomag ellenértékét kiegyenlíteni.
Készpénz:
Készpénzes fizetésre minden esetben van lehetőség, a termék átvételével egyidejűleg.
5.7. Átvételi lehetőség, szállítás
Házhozszállítás 
A Magyar Posta Zrt. belföldi csomagküldemény szolgáltatásával.
A kiszállítás munkanapokon hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között történik.
Szállítási címnek a számlázási címtől eltérő cím is megadható. 
A csomag feladásáról az Eladó küld értesítő e-mailt. 
Ha a futár a megadott címen nem talál senkit, értesítő levelet hagy, az átvételi postafiókot illetően.
A termék átvételekor a Vásárló köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Vásárló kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Vásárló kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után az Eladónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. 
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét az Eladó díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért az Eladó felelősséget nem vállal!
A csomag feladási díja előreutalás esetén 1.499,-Ft, utánvéttel történő fizetés esetén 1999,-Ft. 
Szállítási határidő megrendeléstől 1-10 munkanap. Egyedi méretre gyártott ruházati termékek esetén a szállítási határidőt külön üzenetváltásban egyeztetjük. 
Az Eladó - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Vásárló rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. Az Eladó késedelme esetén a Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az Eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a Vásárló jogosult a szerződéstől elállni. A Vásárló póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha az Eladó a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.
Személyes átvétel
Személyes átvételre az alábbi címen van lehetőség: 1221. Budapest, Vadász forduló 10.
Szállítás külföldre
Vállalkozásunk alapvetően belföldön értékesít. Ha külföldre történő kiszállítást szeretne igényelni, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az a.burdanna@gmail.com vagy a burdanna.design@gmail.com e-mail címen keresztül. A külföldre történő kiszállítás díját egyedi ajánlatunkban határozzuk meg.
6.    Elállási jog
6.1. Elállási jog gyakorlásának menete
A honlapon keresztül történő termékvásárlás esetén Vásárlót megilleti az elállás joga. Ha a Vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével az Eladó részére.
FONTOS: olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vásárló személyére szabtak, az elállási jog nem gyakorolható. Ennek megfelelően, az egyedi, méretre gyártott ruhák esetén nem tudjuk biztosítani az elállási jogot vásárlóink részére.
6.2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő
A Vásárló az elállási jogát termék adásvételére irányuló szerződés esetén
1.    a) a terméknek,
2.    b) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,
3.    c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
átvételének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
Az a) pontban foglaltak nem érintik a Vásárló azon jogát, hogy a fentiekben meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
A Vásárló határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát az Eladó részére.
A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.
Az Eladó e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Vásárló elállási nyilatkozatának megérkezését. 
Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vásárló az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi az Eladónak.
Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail, illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe az Eladó a határidő számítás szempontjából. A Vásárló levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.
6.3. Mi történik az elállási jog gyakorlását követően?
Ha Vásárló jogszerűen eláll a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vásárló a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
A Vásárló kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli és csak a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
Jogszerű elállás esetén az Eladó haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a megrendelő által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Termék adásvételére irányuló szerződés esetén mindaddig visszatarthatja az Eladó az előzőekben meghatározott összeget, amíg a megrendelő a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, mint amilyen fizetési módot a Vásárló igénybe vett, de a Vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
Ha a Vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.
Az Eladót nem terheli felelősség a Vásárló által megadott adatok pontatlanságából vagy helytelenségéből eredő teljesítési hibákért.
7.    Szavatosság
7.1. Kellékszavatosság
A Vásárló az Eladó hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.
A megrendelt termékek hibája esetén a Vásárló kellékszavatossági igényt érvényesíthet a szemben. A Vásárló négyféle kellékszavatossági igényt érvényesíthet választása szerint, ezek: a kijavítás, a kicserélés, az árleszállítás, és a vételár-visszatérítési igény (ún. elállás).
A kellékszavatossági igény érvényesítése során a Vásárló kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy az Eladó számára aránytalan többletköltséggel járna.
Ha a Vásárló a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte, illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket az Eladó költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést az Eladó nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vásárló kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot. A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.
7.2. Termékszavatosság
Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Vásárlónak minősülő a Vásárló – választása szerint – az 7.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
A Vásárló a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.
A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
⦁    a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
⦁    a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
⦁    a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.
7.3. Szavatossági igények érvényesítése
A szavatossági igényeit a Vásárló az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Név: Burda Anna Zsuzsanna
Levelezési cím: 1221. Budapest, Vadász forduló 10.
Telefonszám: +36 70 933 0020
E-mail cím: a.burdanna@gmail.com vagy burdanna.design@gmail.com
8.    Jogérvényesítési lehetőségek
8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Vásárló a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos Vásárlói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Burda Anna Zsuzsanna
Levelezési cím: 1221. Budapest, Vadász forduló 10.
Telefonszám: +36 70 933 0020
E-mail cím: a.burdanna@gmail.com vagy burdanna.design@gmail.com
Az Eladó a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor az Eladó a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel.
Az Eladó a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.
Minden egyéb esetben az Eladó az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt az Eladó egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
Az Eladó a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.
A panasz elutasítása esetén az Eladó az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.
8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Az Eladóval szemben felmerülő vitás ügyek (Vásárlói jogvita) egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Az Eladót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Az Eladó székhelye szerint illetékes békéltető testület: Budapesti Békéltető Testület; 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.; telefonszáma: +36 1 488-2131; fax: + 36 1 488-2186; e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
9.    Egyéb
9.1. ÁSZF és árak módosítása
Az Eladó jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.
9.2. Technikai korlátok
A honlapon történő vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. Az Eladót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.
9.3. Adatkezelési tájékoztató
Az Eladó adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el: http://www.burdaanna.hu/ 
10.    Hatály
Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2020. május 1.

 

bottom of page